مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 11:452020-02-17سياسي

رزمندگان جبهه مقاومت برای دفاع از ایران، مبارزه می کردند


حجت الاسلام علی خاتمی روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، اظهار داشت: ایجاد داعش فقط با هدف نابودی ایران و کشورهای لبنان، سوریه و عراق نیز خاکریز اول برای تحقق این هدف بود و دشمن به این نتیجه رسیده بود که برای از بین بردن ایران باید از این خاکریزها عبور کند.

وی خاطرنشان کرد: عنوان کردن طرح خاورمیانه بزرگ نیز برای تقسیم بندی کشور ایران بود زیرا در این صورت، امنیت اسراییل در منطقه تامین می شد.

خاتمی در پاسخ به اینکه گفته می شود چرا در آنجا جنگ می کردیم، افزود: وقتی دشمن، دشمنی خود را اعلام می کند نمی توان ساکت نشست و باید از خود دفاع کرد به گونه ای که در مدت حضور پیامبر(ص) در مدینه به طور متوسط از هر 2 ماه، یک جنگ رخ داده که خود پیامبر هم در آن جنگ ها حاضر بودند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه سوریه، عمق استراتژیک ما در مقوله مقاومت به حساب می آید، گفت: وقتی این موضوع در هشت سال گذشته مطرح می شد، خیلی ها باور نمی کردند اما بعد از گذشت این سال ها، واقعیت آشکار شد.

وی اظهار داشت: آمریکا سه ماه برای خروج بشار اسد از سوریه، وقت تعیین کرده بود و اتحادیه اروپا و اعراب اطراف خلیج فارس نیز به اتفاق این موضوع را تایید کرده بودند اما رهبر انقلاب اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمندگان جبهه مقاومت برای دفاع از ایران، مبارزه می کردند

رزمندگان جبهه مقاومت برای دفاع از ایران، مبارزه می کردند