مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 11:362020-02-17سياسي

شهید سلیمانی اثبات عینی وعده الهی بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی روز دوشنبه در آیین اربعین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن تسلیت شهادت این عارف وارسته و اسطوره مقاومت افزود: امسال حاج قاسم بر ما این اتمام حجت کرد که اگر همت کنیم بنده صالح خداوند می شویم.

وی با بیان اینکه یک بنده چه ویژگی هایی می تواند داشته باشد که در زمان شهادتش فقط یک فرد خوشحال و یک عالم گریان شوند اظهار داشت: تمام انسان های دلداده به نظام و اسلام از رفتن حاج قاسم ناراحت شدند.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی با اشاره به عظمت وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی گفت: این عارف وارسته و اسطوره مقاومت در وصیت نامه اش خطاب به مراجع می گوید، من به عنوان سرباز 40 ساله انقلاب بر این باورم اگر مقام معظم رهبری و ولی فقیه را یاری نکنید تمام زحمات به هدر خواهد رفت .

وی با بیان اینکه حاج قاسم از کجا به این مقام اینجا رسید که موقع شهادتش همه کسانی که حتی ذره ای بویی از انسانیت برده بودند اینقدر متاثر شدند افزود: تشییع پیکر ایشان نه تنها در کرمان بلکه در بغداد، نجف، کربلا، خوزستان، خراسان، تهران با انتظار 10 ساعته مردم قم نشان دهنده عظمت خداوند در بزرگ کردن بندگان خاص خود است.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه های کشور با بیان اینکه این عظمت را خداوند به واسطه چه ویژگی هایی به یک بنده عطا می کند گفت: شخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی اثبات عینی وعده الهی بود

شهید سلیمانی اثبات عینی وعده الهی بود