مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 11:002020-02-17پزشكي

راهکاری برای کاهش چربی خون


رییس مرکز تحقیقات بیو تکنولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در این مرکز طی سالها تحقیق، ذرات نانولیپوزومی تهیه شده است که می تواند کاهنده چربی خون باشد زیرا داروهای چربی خون امروزه ممکن است برای بدن تاثیری نداشته باشد از همین رو محققان این مرکز .

- رییس مرکز تحقیقات بیو تکنولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در این مرکز طی سالها تحقیق، ذرات نانولیپوزومی تهیه شده است که می تواند کاهنده چربی خون باشد زیرا داروهای چربی خون امروزه ممکن است برای بدن تاثیری نداشته باشد از همین رو محققان این مرکز به دنبال روش های موثر در کاهش چربی خون هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فرزین هادی زاده با اشاره به اینکه مراحل پرکلینیکال تولید داروی کاهنده چربی خون بر روی نمونه حیوانی انجام شده است، خاطر نشان کرد: مراحل کلینیکال و تست های بالینی داروی کاهنده چربی خون هنوز انجام نشده است.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تولید ذرات نانو لیپوزومی برای کاهش چربی خون ثبت اختراع شده است، بیان کرد: باتوجه به اینکه افزایش چربی خون یکی از مشکلات شایع در جهان است و بعضی از داروهای کاهنده چربی خون موثر نیست؛ تولید ذرات نانولیپوزومی برای کاهش چربی یک موفقیت محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکاری برای کاهش چربی خون

راهکاری برای کاهش چربی خون