مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 10:302020-02-17سياسي

ارسال 430 اثر به دبیرخانه جشنواره بانوی تزار انقلاب در مازندران


دبیر جشنواره بانوی تراز انقلابی در مازندران گفت: دانشجویان از دانشگاه های گوناگون شهرستان های بهشهر، قائم شهر، بابل، آمل، بابلسر، نور، نوشهر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری،جشنواره بانوی تراز انقلابی برای اولین بار در استان مازندران برگزار شد جشنواره ای که شرکت در آن برای عموم دانشجویان دختر استان آزاد بود.

این جشنواره با پنج هدف مهم از قبیل، توانمندسازی زنان در عرصه های سبک زندگی، عفاف و حجاب، پاسخ به سؤالات و شبهات دانشجویان در مسائل زنان، تبیین هویت فعلی زن مسلمان در اجتماع و برگرداندن هویت واقعی به او، شناخت ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) در همه ابعاد زندگی و تبیین نگاه اسلام و غرب به زن برگزار شد.

 تبیین ملموس ویژگی های حضرت زهرا (س) برای دختران و زنان، تبیین الگوی بانوی انقلابی و کمک به بازیابی هویت حقیقی زن مسلمان از نتایج و پیامد های مورد انتظار اجرای این برنامه عنوان شده است.

مریم عابدزیدی دبیر این جشنواره درباره بخش های مختلف جشنواره دختران تراز انقلاب اظهار کرد: بخش های مسابقه جشنواره شامل هنر های تجسمی (پوستر، عکس، نقاشی، طراحی)، ادبیات(شعر، داستان)، ادبیات نمایشی(فیلم نامه نویسی، نمایشنامه نویسی)، فیلم 100 ثانیه ای، انیمیشن، فیلم سوژه موبایلی، پادکست و مقاله نویسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 430 اثر به دبیرخانه جشنواره بانوی تزار انقلاب در مازندران

ارسال 430 اثر به دبیرخانه جشنواره بانوی تزار انقلاب در مازندران