مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 10:102020-02-17پزشكي

فعالیت دو بیمارستان زاهدان در تعطیلات نوروز


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: بیمارستان تامین اجتماعی و بیمارستان پیامبر اعظم (ص) زاهدان طی تعطیلات نوروز فعال و به مردم خدمت رسانی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سید محمد هاشمی شهری در نخستین جلسه ستاد نوروز اظهار کرد: هیچ یک از هموطنان عزیز سیستان و بلوچستان و یا مسافران نوروزی نباید از دریافت خدمات اورژانس مورد نیاز محروم باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی با تاکید برضرورت پیش بینی نیازهای دارویی و تجهیزاتی در تعطیلات پیش رو گفت: خوشبختانه با همکاری داروخانه های شبانه روزی در سطح استان در تامین بیش از 97% اقلام دارویی مورد نیاز هیچگونه مشکلی وجود ندارد اما باید به شکلی برنامه ریزی شود تا برخی اقلام دارویی مورد نیاز بیماران خاص و بیماران سرطانی هم با حداقل مشکلات در اختیار این عزیزان قرار گیرد.

  وی با تشکر از خدمات و تلاش های مجموعه کارکنان بهداشت و درمان و حوزه غذا و دارو در تعطیلات نوروز 1398 گفت: در همه بازدیدهایی که از سوی وزارت متبوع انجام شده است نوع و کیفیت خدمات ارائه شده در مورد تایید و تشویق قرار گرفت اما با این وجود لازم است تا همه مشکلاتی که در ارائه خدمات به مردم داشتیم را شناسایی و تلاش کنیم تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت دو بیمارستان زاهدان در تعطیلات نوروز

فعالیت دو بیمارستان زاهدان در تعطیلات نوروز