مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 10:002020-02-17اقتصادي

11 درصد بدنه مدیریتی استان کرمانشاه از بانوان تشکیل شده است


مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه گفت: زنان کرمانشاه، 11 درصد از سهم 30 درصدی پست مدیریتی استان را به خود اختصاص داده اند.

- زهره رستمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص وظایف دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، اظهار داشت: پیگیری ارتقا شاخص های عدالت جنسیتی در دستگاه های اجرایی عمده ترین شرح وظایف این دفتر است.

وی ادامه داد: براساس ماده 101 و 102 قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران، 179 شاخص احصا شده که این شاخص ها عدالت جنسیتی را برای زنان به ارمغان می آورد که دفتر امور بانوان و خانواده استانداری رصد ارتقا این شاخص ها را از دستگاه های اجرایی برعهده دارد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه تصریح کرد: اگر بخواهیم هر کدام از شاخص ها را پیگیری کنیم به سطح توسعه اجتماعی و اقتصادی زنان دست پیدا می کنیم.

وی به آموزش های همه جانبه این دفتر در زمینه اقتصاد و اشتغالزایی به صورت فردی و اجتماعی و تقویت سازمان های مردم نهاد در راستای مشارکت و آموزش های اجتماعی در سطح جامعه اشاره و بیان کرد: زنان سرپرست خانوار به خصوص در نقاط حاشیه و پرآسیب شهر از آموزش هایی طبق تفاهمنامه ای با فنی و حرفه ای در رشته مختلف بهره مند می شوند و برنامه از آموزش تا اشتغال را برای آن ها دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 درصد بدنه مدیریتی استان کرمانشاه از بانوان تشکیل شده است

11 درصد بدنه مدیریتی استان کرمانشاه از بانوان تشکیل شده است