مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:562020-02-17سياسي

26 واحد صنعتی گلستان مشاوره کسب و کار گرفتند


سید رضا مسلمی عقیلی روز دوشنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: این تعداد واحد صنعتی، ابتدا عارضه یابی و پس از ارایه راهکارهای مناسب، طرح بهبود دارای اولویت از قبیل استقرار سیستم های مدیریت کیفیت در حوزه سلامت و ایمنی مواد غذایی ( ایزو 22000)، سیستم های نگهداری و تعمیرات و سیستم های کنترل فرآیند آماری برای آن ها اجرا شد.

وی گفت: تا پایان سال، 14 واحد صنعتی دیگر در شهرک و نواحی استان عارضه یابی و اجرای طرح بهبود برای 10 واحد صنعتی در دستور کار قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: راه اندازی خدمات کلینیک صنعتی با هدف حل مشکلات فنی و اقتصادی صنایع کوچک و متوسط استان بوده که با ارایه خدمات مشاوره ای و فنی بستری فراهم شود تا صنعتگران در هنگام بروز مشکل به مشاوران کارآزموده مراجعه و به آسانی و با کمترین هزینه، مشکلات فنی و اقتصادی خود را رفع کنند.

طبق گزارش شرکت شهرک های صنعتی گلستان، در این استان 24 شهرک، ناحیه و منطقه ویژه اقتصادی اترک با مساحت دو هزار و 41 هکتار وجود دارد که 766 واحد بهره بردار با اشتغال 14هزارو 325 نفر و سرمایه گذاری 12هزار و 137 میلیارد ریال فعال است.

استان گلستان با یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت در شمال کشور قرار دارد و اقتصاد اصلی ساکنان آن بر پایه کشاورزی استوار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 واحد صنعتی گلستان مشاوره کسب و کار گرفتند

26 واحد صنعتی گلستان مشاوره کسب و کار گرفتند