مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:562020-02-17اقتصادي

500 میلیارد تومان اعتبار بین شهرداری‏‎های استان بوشهر توزیع شد


عبدالکریم گراوند روز دوشنبه در گردهمایی شهرداران استان بوشهر افزود: درست هزینه کردن منابع اعتباری جزو برنامه های مدیریت استان بوشهر و از عوامل مهم کارآمدی است و چنانچه در هزینه کرد اعتبار صرفه جویی نشود نشان از نبود برنامه در مدیریت شهری است.

وی همچنین با قدردانی از اقدام شهرداری جم در سرمایه گذاری ساخت هتل تاکید کرد شهرداری ها باید به دنبال درآمد پایدار برای شهرداری باشند.

گراوند ادامه داد: در برخی شهرداری ها تحرک را به عینه می توان دید اما در برخی شهرداری ها تلاش و تکاپو و تغییرات جدی دیده نمی شود.

وی افزود: شهرداران باید به صورت جدی پای پروژه های عمرانی خود باشند و همچنین از فرصت های مختلف از جمله تعطیلات ایام سال برای جذب گردشگر بهره ببرند.

گراوند ادامه داد: ورودی شهرها باید به یک مکان جذاب تبدیل و پروژه های این بخش را به صورت جهادی پیش برد.

استاندار بوشهر تاکید کرد: کار در حوزه عمرانی و مدیریت شهری، زمان نمی شناسد و در پروژه های شهرداری باید به صورت سه شیفت کار کرد.

گراوند بیان کرد: شهرهایی که میزبان مسافران نوروزی هستند باید از هم اکنون برای میزبانی شایسته از مسافران برنامه ریزی لازم انجام دهند.

وی با تاکید بر آماده کردن کمپ های نوروزی بیان کرد: از هم اکنون باید نسبت به ساماندهی و تکمیل کمپ های نوروزی برای حضور مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 میلیارد تومان اعتبار بین شهرداری‏‎های استان بوشهر توزیع شد

500 میلیارد تومان اعتبار بین شهرداری‏‎های استان بوشهر توزیع شد