مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:502020-02-17اقتصادي

دفاتر مشاوره کارآفرینی باید از حالت سنتی خارج شوند


معاون اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از فعالیت بیش از 300 مرکز مشاوره کارآفرینی در کشور خبر داد و گفت: مراکز مشاوره باید از حالت سنتی و کلاسیک خارج و به سمت نوآوری و خلاقیت هدایت شود.

- معاون اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از فعالیت بیش از 300 مرکز مشاوره کارآفرینی در کشور خبر داد و گفت: مراکز مشاوره باید از حالت سنتی و کلاسیک خارج و به سمت نوآوری و خلاقیت هدایت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی منصوری در گردهمایی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی کشور، اظهار کرد: در کشورهای دیگر در حوزه کارآفرینی بخش خصوصی با حمایت دولت مرکزی ایجاد می کند تا امر کارآفرینی شکل بگیرد.

در ایران نیز ظرفیت خوبی به لحاظ آموزشی وجود دارد و تمایل به کارآفرینی براساس شاخص های بین المللی دیده می شود ولی متاسفانه در اقدام به کارآفرینی رتبه ما پایین است.

معاون اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: یکی از بازیگران اصلی که می تواند مشوق این حرکت باشد مراکز مشاوره کارآفرینی هستند و ما معتقدیم حتی اگر آموزش مهارت کارآفرینی هم بدهیم کافی نیست و در کنار آن لازم است مشاوره هم ارائه شود.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار، با بیان این که 300 مرکز مشاوره کارآفرینی در کشور وجود دارد، ادامه داد: در حوزه کسب وکار سنت ارائه ی مشاوره وجود دارد ولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاتر مشاوره کارآفرینی باید از حالت سنتی خارج شوند

دفاتر مشاوره کارآفرینی باید از حالت سنتی خارج شوند