مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:352020-02-17سياسي

روند انتخاب کاندیداهای منتخب اصولگرایان در کرمان


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان کرمان گفت: جبهه نیروهای انقلابی برای رسیدن به مجلسی انقلابی و به منظور رسیدن به وحدت در بین کاندیداها و توفیق بیشتر در معرفی کاندیدا، - جبهه نیروهای انقلاب را شکل دادند که بعد به نام شورای ائتلاف تغییر نام داد و این شورا از مردادماه امسال در مرکز استان و بعد در شهرستان ها تشکیل شد.

حجت الاسلام مهدی عربپور ظهر امروز دوشنبه 28 بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مراسم گرامیداشت سپهبدحاج قاسم سلیمانی حماسه با شکوه حضور مردم رقم خورد و انشاءالله شاهد حماسه حضور مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشیم.

وی افزود: امام راحل فرمودند مجلس در راس امور است و اگر مجلسی با حضور نمایندگان انقلابی و ولایی شکل بگیرد مطمئنا این مجلس در راستای فرمایش امام (ره) و کاهش مشکلات مردم به ویژه مشکلات معیشتی تاثیرگذار خواهد بود.

عربپور تصریح کرد: جبهه نیروهای انقلابی برای رسیدن به چنین مجلسی و به منظور رسیدن به وحدت در بین کاندیداها و توفیق بیشتر در معرفی کاندیدا، جبهه نیروهای انقلاب را شکل دادند که بعد به نام شورای ائتلاف تغییر نام داد و این شورا از مردادماه امسال در مرکز استان و بعد در شهرستان ها تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند انتخاب کاندیداهای منتخب اصولگرایان در کرمان

روند انتخاب کاندیداهای منتخب اصولگرایان در کرمان