مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:262020-02-17سياسي

بازرسان انتخابات اصل بیطرفی را رعایت کنند


حسن ابراهیمی روز دوشنبه در جلسه با اعضای هیات بازرسی شهرستان های گناوه و دیلم افزود: هیات بازرسی باید مراقب باشد اگر فردی به عنوان اعضای بازرسی شعب انتخاب شد نباید در ستاد کاندیدایی رفت وآمد کند و ظلم است که از فردی که حامی نامزدی است به عنوان بازرس استفاده شود.

وی اظهار داشت: اخلاق و قانون حکم می کند که بازرسان از هیچ کاندیدایی جانبداری نداشته و بیطرف باشند و مردم هر کس را انتخاب کردند به آن احترام بگذاریم.

ابراهیمی با بیان اینکه باید مطابق با تاکیدهای رهبری و رییس جمهوری زمینه مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنیم، گفت: وظیفه داریم جدا از بازرسی بر حسب تکلیف در این زمینه تلاش و از آرای مردم با نظارت بر حسن اجرای جریان انتخابات صیانت کنیم.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان بوشهر افزود: هرگونه تخلف ستاد و کاندیدی را هرچند کوچک هم باشد به دقت رصد و در نقاط ممنوعه ای که تبلیغات ممنوع است تذکر دهید و مستند کنید.

وی بیان کرد: هیات بازرسی و بازرسان همکاری و تعامل جدی با نمایندگان فرماندار و هیات نظارت داشته باشند.

معاون دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر گفت: باتوجه به اینکه بزرگ ترین رخداد سال جاری در دوم اسفند رقم خواهد خورد تمهیدات و برنامه ریزی لازم توسط هیات بازرسی استان برای برگزاری انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسان انتخابات اصل بیطرفی را رعایت کنند

بازرسان انتخابات اصل بیطرفی را رعایت کنند