مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:262020-02-17سياسي

مشارکت در انتخابات نماد اعتماد و انسجام است


ابراهیم قاسمی روز دوشنبه در جلسه هم اندیشی فعالان مطبوعاتی و رسانه ای استان، ضمن قدردانی از تلاش رسانه های استان برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو، افزود: انتخابات یک نمود بیرونی دارد و ما اکنون با دشمنانی مواجه هستیم که به طور مستمر مسائل کشور را رصد می کنند و البته این دشمنان نفع و صلاح جامعه را نمی خواهند اگرچه در ظاهر طوری القا می کنند که دنبال صلاح هستند.

وی به ضرورت تلاش برای تقویت انسجام در کشور تاکید کرد و اظهار داشت: هیچ کس صلاح نمی داند که در چنین شرایطی مشارکت در انتخابات پایین باشد.

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مشارکت در انتخابات نشانه اعتماد مردم و موجب تقویت نظام است، خاطر نشان کرد: انتظار این است رسانه ها با نقش آفرینی بیش از پیش زمینه مشارکت حداکثری را در انتخابات فراهم کنند.

جعفر محمدی، رییس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در این جلسه به مشارکت بالای ملت ایران درانتخابات دوره های گذشته اشاره کرد و گفت: رسانه ها می توانند با مدیریت افکار عمومی در حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای نقش موثری داشته باشند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوم اسفند جاری برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت در انتخابات نماد اعتماد و انسجام است

مشارکت در انتخابات نماد اعتماد و انسجام است