مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:152020-02-17سياسي

بهبود اوضاع اقتصادی با شکل گیری مجلس انقلابی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، اکبر غفوری در هفدهمین نشست اندیشه ورزی والعصر با موضوع توصیه های رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم با اشاره به اهمیت انتخابات دوم اسفند گفت: اگر مجلس انقلابی شکل بگیرد ان شاالله وضعیت اقتصاد ایران هم بهتر خواهد شد بنابراین باید آگاهانه و با تحقیق نمایندگان اصلح را انتخاب کنیم و به مجلس بفرستیم.

غفوری مشارکت حداکثری در انتخابات را امنیت ساز و عزت آفرین دانست و حضور پرشور و حداکثری مردم در این دوره حساس را ضامن تثبیت و بقای انقلاب و شکست دشمنان عنوان کرد.

وی در ادامه به توصیه های هفت گانه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم اشاره و خاطر نشان کرد: معنویت و اخلاق یکی از این رهنمودهاست، بر این اساس ملاک و معیار گزینش افراد از جمله در انتخابات باید اخلاص، ایثار، ایمان، توکل، خیرخواهی، گذشت، کمک به نیازمندان، راست گویی، شجاعت، تواضع، اعتماد به نفس و پاکدستی باشد.

این استاد دانشگاه، علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی و روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و سبک زندگی را توصیه های رهبر انقلاب در این بیانیه برشمرد.

وی با اشاره به اهمیت علم و پژوهش و تأکید رهبر معظم انقلاب برای قوی شدن ایران گفت: تاکنون فعالیت ها و اقدامات بسیار خوبی در زمینه علم در کشور صورت گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود اوضاع اقتصادی با شکل گیری مجلس انقلابی

بهبود اوضاع اقتصادی با شکل گیری مجلس انقلابی