مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 08:352020-02-17اجتماعي

راه ارتباطی بیش از 400 روستای آذربایجان غربی مسدود است


سخنگوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: راه ارتباطی 501 روستای آذربایجان غربی مسدود شد که راه 100 روستا بازگشایی و مابقی مسدود است .

-   روحینا مجیدی در گفت وگو با خبرگزاری فارس اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته با تلاش راهداران 295 کیلومتر از راه های استان برف روبی شده است.

وی با اشاره به برف روبی در 12 محور شریانی و 4 محور غیر شریانی طی24 ساعت گذشته، تصریح کرد: در هفته گذشته 66 ساعت بارش داشتیم و کولاک به میزان 9 ساعت بود.

سخنگوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: تناژ مصرفی شن و نمک در سطح محورهای ارتباطی برای جلوگیری از یخبندان 270 تن بود.

مجیدی با اشاره به مسدود بودن راه 501 روستا بعد از بارش های شب گذشته تاکنون، ادامه داد: در 24 ساعت گذشته راه ارتباطی بیش از 100 روستا باز شده است اما به جهت بارش شدید برف از شب گذشته این تعداد افزایش یافت و راهداران در صدد بازگشایی ان هستند.

وی اظهار کرد: اولویت در بازگشایی محورهای ارتباطی مربوط به راههای اصلی و شریانی بوده و سپس عملیات برفروبی در راههای فرعی و روستایی انجام می شود و تلاش می شود تا بیست و چهار ساعت آینده کلیه راههای روستایی مسدود شده بازگشایی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه ارتباطی بیش از 400 روستای آذربایجان غربی مسدود است

راه ارتباطی بیش از 400 روستای آذربایجان غربی مسدود است