مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:552020-02-17اقتصادي

ناحیه صنعتی گزاز خلخال احداث می شود


محمد اهلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مجوز لازم از سوی ارگان های ذیصلاح برای اجرای این پروژه صادر شده افزود: ناحیه صنعتی گزاز قبل از استان شدن اردبیل به رغم داشتن مصوبه لازم بلاتکلیف رها شده بود که در نتیجه پیگیری های صورت گرفته عملیات اجرایی این ناحیه صنعتی در سال آینده آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه مطالعه و طراحی ناحیه صنعتی گزاز در حال انجام است،گفت: برای آماده سازی 40 میلیارد ریال اعتبار از سوی بنیاد مستضعفان و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به این ناحیه صنعتی اختصاص خواهد یافت که با جذب اعتبارات لازم فاز اول آن عملیاتی خواهد شد.

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: با توجه به درخواست سرمایه گذار برای احداث واحد صنعتی فروسیلیس خلخال بخشی از این ناحیه به سرمایه گذار مربوطه واگذار خواهد شد که با بهره برداری از آن برای بسیاری از جوانان این منطقه اشتغال ایجاد خواهد شد.

اهلی ایجاد و توسعه چندین شهرک و ناحیه صنعتی را از جمله برنامه های اصلی این شرکت اعلام کرد و گفت: با ایجاد شهرک های صنعتی جدید زمین مورد نیاز سرمایه گذاران در استان تامین می گردد که تحقق این امر باعث رونق تولید و افزایش اشتغال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناحیه صنعتی گزاز خلخال احداث می شود

ناحیه صنعتی گزاز خلخال احداث می شود