مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:462020-02-17سياسي

ائمه جمعه نقش مهمی در مبارزه با هجمه های فرهنگی دشمنان دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی صبح سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کردستان، اظهار داشت: هیچ تفاوتی بین ائمه جمعه اهل سنت و شیعه وجود ندارد و شورای سیاستگذاری در کردستان با حضور روحانیون اهل تشیع و ماموستایان اهل سنت برگزار می شود و این مسئله نشان دهنده وحدت این بزرگواران در منطقه کردستان است.

وی افزود: با این کار وحدت عملی در کردستان شکل گرفته و خواسته اسلام و کلام وحی نیز که همان وحدت مسلمانان با یکدیگر است به خوبی محقق شده و وقتی روحانیت با تمام وجود وحدت را درک کنند می توانند یکدیگر را تقویت کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: دشمنان در بعد جنگ نرم اختلافات مذهبی را یکی از مهمترین ابزار خود می دانند تا بتوانند با ایجاد تفرقه میان اهل سنت و تشیع بین مسلمانان اختلاف ایجاد کنند تا به خواسته خود برسند که وحدت مذاهب مختلف در ایران مانع این کار شده است.

آیت الله حسینی شاهرودی یادآور شد: همین وحدت در ایران باعث شده که در خارج از مرزها و در منطقه نیز مسلمانان به وحدت برسند و همین مسئله باعث شده نیروهای متجاوز امریکایی و اسراییلی که در منطقه وجود دارند احساس امنیت نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه نقش مهمی در مبارزه با هجمه های فرهنگی دشمنان دارند

ائمه جمعه نقش مهمی در مبارزه با هجمه های فرهنگی دشمنان دارند