مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:362020-02-17سياسي

233 شعبه اخذ رای در گرگان فعال می شود


در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان گرگان تعداد 233 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

- محمد حمیدی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: گرگان تعداد 233 شعبه اخذ رای در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان گرگان در نظر گرفته شده است.

* رقابت 55 کاندیدا انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا وی تصریح کرد: 47 شعبه اخذ رای در بخش بهاران شهرستان گرگان و مابقی آن در بخش مرکزی این شهرستان فعال خواهد بود و جانمایی های شعب اخذ رای به خوبی صورت گرفت تا مردم مسیر طولانی را برای دادن رای طی نکنند.

فرماندار شهرستان گرگان ابراز کرد: ستاد تبلیغاتی در روستاها جایگاه قانونی ندارد ولی در شهرستان گرگان علاوه بر شهر گرگان شهرهای قرق ، جلین و سرخنکلاته نیز دارای ستاد تبلیغاتی است و در سراسر شهرستان گرگان شاهد شور و نشاط انتخاباتی هستیم.

حمیدی با بیان اینکه تاکنون 55 کاندیدا یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان گرگان وجود دارد، خاطرنشان کرد: قطعا ریزش کاندیداها را خواهیم داشت و امروز تعداد دیگری از نامزدهای این دوره از انتخابات انصراف خواهند داد.

*100 مکان برای تبلیغات کاندیداها در نظر گرفته شده است/ نصب بنر و داربست تبلیغاتی از میدان شهرداری به سمت چاله باغ تخلف است وی با بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

233 شعبه اخذ رای در گرگان فعال می شود

233 شعبه اخذ رای در گرگان فعال می شود