مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:262020-02-17فرهنگي

کیمیایی در افتتاحیه یک نمایش: تئاتر سکوت نمی کند و فریاد می زند


مسعود کیمیایی در افتتاحیه نمایش «سه شنبه های لعنتی» گفت: درود بر تئاتر که مقتد است، ساکت ننشسته و به راه خود ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، نمایش بچه به کارگردانی افسانه ماهیان ، نمایش سه شنبه های لعنتی به کارگردانی محمد مهدی خاتمی و نمایش الویرا 2020 به کارگردانی بابک کریمی از روز یکشنبه بیست و هفتم بهمن ماه با حضور تعدادی از هنرمندان صاحب نام کشورمان و استقبال مخاطبات اجراهای خود را در تالار چهارسو و تالار سایه تئاتر شهر آغاز کردند.

نمایش سه شنبه های لعنتی به نویسندگی و کارگردانی محمد مهدی خاتمی نیز با حضور هنرمندانی چون مسعود کیمیایی و نسرین مقانلو در تالار سایه روی صحنه رفت.

در این نمایش که ساعت 19:45 به مدت زمان 65 دقیقه ، قیمت بلیت 35 هزار تومان میزبان علاقه مندان است، محسن افشار، مانلی حسین پور، سروش طاهری، شهرام مسعودی، اتابک نادری، نسرین نکیسا به عنوان بازیگر حضور دارند.

محمد مهدی خاتمی نویسنده و کارگردان نمایش سه شنبه های لعنتی پس از پایان اجرای اول این اثر نمایشی با قدردانی از حضور مسعود کیمیایی و نسرین مقانلو در این اجرا گفت: من با فیلم های استاد مسعود کیمیایی زندگی کردم و باید بگویم که هم سن قیصر استاد هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیمیایی در افتتاحیه یک نمایش: تئاتر سکوت نمی کند و فریاد می زند

کیمیایی در افتتاحیه یک نمایش: تئاتر سکوت نمی کند و فریاد می زند