مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:262020-02-17سياسي

پرواز از نقطه صفر مرزی و بزرگداشت حماسی مردم/ یک سالگی 25 آبان دوم در نصف جهان


  پس از گذشت 365 روز هنوز خاطرات آن روز عجیب میدان بزرگمهر در ذهن ها مانده است، سخنان زیر لب پدر شهیدی که می گفت، امام خامنه ای درست می گوید نسل جوان امروز برای عقب راندن دشمن از نسل اول آماده تر است .

پدر شهید محسن صفری در مورد خصوصیات اخلاقی فرزند شهیدش اظهار کرد: اعتقاد به اسلام داشت و مداح و روضه خوان امام حسین بود و نمازش را اول وقت می خواند، درحالی که باخدا بود و اهل کار خیر، مردم را نیز ارشاد و امربه معروف می کرد؛ چند مرتبه تلاش کرد که به سوریه برود ولی هر بار موفق نشده بود و شاید این بار بیستمی بود که به سیستان می رفت.

یکسال از آن روزهای غم انگیز و سرد بهمن 97 می گذرد و دل های پدران و مادران آرام نگرفته است، هنوز چشمانشان پر از غم است و نگاهش خیره به جای خالیشان، خاطرم هست مادری که بیش از آن که نگران خودش و یا دلتنگ فرزندش باشد بیقرار، بیقراری های عروسش است، مادر شهید فاضل را می گویم، در تمام گفت وگوهایمان از عشق شهید فاضل و همسرش می گفت، از وابستگی آن دو از آن که عشق این دو زوج چیزی فراتر از عشق های زمینی است.

سرباز شدن برای سر باختن است آری؛ جوانان تربیت یافته مکتب عاشورا و شاگردان معنوی حضرت روح الله در راه دفاع از اسلام و انقلاب، لباس سبز پاسداری را به آرزوی سرخ شدن به خون گرم خود پوشیده اند و در راه سربازی ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز از نقطه صفر مرزی و بزرگداشت حماسی مردم/ یک سالگی 25 آبان دوم در نصف جهان

پرواز از نقطه صفر مرزی و بزرگداشت حماسی مردم/ یک سالگی 25 آبان دوم در نصف جهان