مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:062020-02-17فرهنگي

تخصیص 4 میلیارد ریال برای حمایت از تولید فیلم در آذربایجان شرقی


علی محرمی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به موفقیت فیلم پوست در کسب 2 سیمرغ بلورین سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر افزود: سینمای استان در سال های اخیر از لحاظ محتوایی و زیرساختی به موفقیت های چشمگیری دست یافته و مقام آوری سینماگران در جشنواره های ملی و جهانی و افزوده شدن 24 سالن به تعداد سینماهای استان دلیلی بر این مدعاست.

وی اظهار داشت: ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی برای احداث مجتمع ها و پردیس های سینمایی، زمینه ساز رونق هنر سینما در آذربایجان شرقی شده است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به استقبال مناسب شهروندان آذربایجان شرقی از سینماها گفت: در سال گذشته 576 هزار نفر با پرداخت 32 میلیارد ریال در سینماهای استان فیلم تماشا کرده اند.

محرمی، ادامه داد: امید است سینمای ایران و سینمای آذربایجان با برخورداری از سرمایه های انسانی برجسته و حرفه ای، راه توسعه و تکامل را با قوت ادامه دهد و در تعامل با جهان سهم خود را در این عرصه ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه برادران ارک با هنرمندی خود در عرصه ملی خوش درخشیده و هنر این مرز و بوم را بار دیگر در سطح ملی مطرح کردند، یادآوری کرد: موفقیت بهرام و بهمن ارک و بامداد افشار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر افتخاری برای سینمای آذربایجان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 4 میلیارد ریال برای حمایت از تولید فیلم در آذربایجان شرقی

تخصیص 4 میلیارد ریال برای حمایت از تولید فیلم در آذربایجان شرقی