مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 06:102020-02-17اجتماعي

فعالیت متروی کیانشهر از امروز


ایستگاه متروی کیانشهر در خط 6 متروی تهران از صبح امروز دوشنبه 28 بهمن به صورت غیر رسمی افتتاح و به بهره برداری رسید و هم اکنون آماده خدمت رسانی به شهروندان می باشد.

- مدیرعامل مترو تهران خبر داد: ایستگاه متروی کیانشهر در خط 6 متروی تهران از صبح امروز دوشنبه 28 بهمن به صورت غیر رسمی افتتاح و به بهره برداری رسید و هم اکنون آماده خدمت رسانی به شهروندان می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی امام با بیان اینکه ایستگاه کیانشهر در خط 6 متروی تهران از صبح امروز دوشنبه 28 بهمن به صورت غیر رسمی به بهره برداری رسید، گفت: این ایستگاه در منطقه 15 شهرداری تهران در محله کیان شهر، نبش خیابان های صالحی و عزیزخانی و ایستگاه میانی دو ایستگاه دولت آباد و بعثت است.

وی افزود: ایستگاه متروی کیان شهر که پنجمین ایستگاه از خط 6 مترو است و با رعایت تمام استانداردهای لازم در حوزه ساخت و تجهیزات همانند سیستم های تهویه تونلی و ایستگاهی ساخت داخل ، شفت های میان تونلی، سیستم سیگنالینگ، سیستم اعلام و اطفای حریق، دو سیستم پایدارسازی برق ال پی اس (LPS) و نیز پست یکسوکننده برق قطارها آر آی سی (RIC) ساخته شده است و زیربنای این ایستگاه بیش از 10 هزار مترمربع و طول سکوی آن 140 متر مربع می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت متروی کیانشهر از امروز

فعالیت متروی کیانشهر از امروز