مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 06:052020-02-17سياسي

زیباکلام: رأی اصلاح طلبان ریزش کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در حالی که حزب کارگزاران نام یاران هاشمی را برای لیست انتخاباتی خود انتخاب کرده، زیباکلام به انتخاب گفت: - صادق زیباکلام می گوید هزینه کردن کارگزاران از نام هاشمی رفسنجانی سؤال برانگیز و به دور از امانتداری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در حالی که حزب کارگزاران نام یاران هاشمی را برای لیست انتخاباتی خود انتخاب کرده، زیباکلام به انتخاب گفت: واقعا مشخص نیست این حزب از کجا یقین کرده که اگر مرحوم آیت الله هاشمی زنده بود، از این لیست و افراد حمایت می کرد.

وی گفت: اقدام روزنامه سازندگی و اساسا تلاش حزب کارگزاران برای بهره برداری از اعتبار مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را می توان اقدامی سؤال برانگیز ارزیابی کرد.

بخش قابل توجهی از طرفداران اصلاحات چهار سال قبل یک و نیم میلیون از آن ها به فردی همچون محمدرضا عارف به عنوان سرلیست اصلاح طلبان رای دادند، اما اکنون عارف در صورت نامزدی مجدد، 100 هزار رای هم کسب نمی کند.

روزنامه سازندگی و حزب کارگزاران به طور حتم چنین امری را می دانند و نسبت به آن واقف هستند که بخش قابل توجهی از بدنه اجتماعی طرفداران اصلاحات پای صندوق رأی نمی آیند.

وی افزود: در کم ترین حالت، اقدام حزب کارگزاران برای هزینه کردن نام اعتبار مرحوم هاشمی را می توان نوعی عدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیباکلام: رأی اصلاح طلبان ریزش کرده است

زیباکلام: رأی اصلاح طلبان ریزش کرده است