مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 06:002020-02-17سياسي

استقرار 482 شعبه ثابت و سیار اخذ رای در حوزه انتخابیه شرق هرمزگان


رییس ستاد اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه شرق هرمزگان، گفت: برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرکز حوزه انتخابیه میناب، رودان، - ایسنا/هرمزگان رییس ستاد اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه شرق هرمزگان، گفت: برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرکز حوزه انتخابیه میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد تعداد 482 شعبه ثابت و سیار توسط هیئت های اجرایی و نظارت مشخص شده است.

محمد احمدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جزییات این خبر، گفت: برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرکز حوزه انتخابیه میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد تعداد 482 شعبه ثابت و سیار توسط هیئت های اجرایی و نظارت مشخص شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب افزود: در شهرستان میناب 209 شعبه ثابت و سیار مستقر خواهد شد که نزدیک به 6 هزار نفر مجموعه دست اندرکاران و و عواملی خواهند بود که در روز اخذ رای به شعب اعزام می شوند و فرایند اخذ رای را انجام خواهند داد.

وی اضافه کرد: برای شعبی که در مناطق صعب العبور هستند با توجه به بارندگی هایی که داشتیم ضمن اینکه مسیرها بازگشایی شده برای آن مناطق نیز خودروهای کمک دار را در نظر گرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 482 شعبه ثابت و سیار اخذ رای در حوزه انتخابیه شرق هرمزگان

استقرار 482 شعبه ثابت و سیار اخذ رای در حوزه انتخابیه شرق هرمزگان