مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 06:002020-02-17سياسي

خود اتکایی از نیازهای اصلی جامعه کنونی است


مناظره نامزدهای مجلس شورای اسلامی عصر روز گذشته در محل دانشگاه بجنورد میان سه کاندیدا با حضور دانشجویان برگزار شد که در آن به مباحث زیر اشاره شده است.

- فرناز عراقی یکی از کاندیداها در این مناظره انتخاباتی در ارتباط با اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای اینکه نباید مصرف کنیم، نیست بلکه به این معنا است که از داشته های خودمان به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی افزود: باید جوانان را طوری تربیت کنیم که خودشان را باور داشته باشند و عزت نفسشان را بالا ببرند و نخواهند که فرد دیگری بیاید و در کشور تغییراتی ایجاد کند و اعتقاد داشته باشیم که ما باید خودمان تغییرات را ایجاد کنیم.

مدرس دانشگاه فنی انقلاب بجنورد همچنین در پاسخ به این سوال که نقش نمایندگان برای ترویج حجاب و عفاف چیست؟ گفت: حجاب و عفاف دو مسئله متفاوت است هرچند که به یکدیگر ارتباطی ندارند و باید از ابتدا پایه های ارزشی آن در افراد گذاشته شده باشد.

وی افزود: حجاب لازمه زندگی ما است و ارزش زن را حجاب نشان می دهد و برای بودن در جامعه، انسان بودن مهم است و وقتی ما به عنوان یک زن وارد جامعه می شویم نباید طوری در جامعه دیده شویم که نگاهی غیر از انسانیت به انسان داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خود اتکایی از نیازهای اصلی جامعه کنونی است

خود اتکایی از نیازهای اصلی جامعه کنونی است