مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 06:002020-02-17سياسي

علم و دانش رفاه را می آفریند و سبک زندگی را عوض می کند


همه چیز در علم و دانش سرچشمه می گیرد و علم و دانش رفاه ما را می آفریند و سبک زندگی ما را عوض می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور صبح امروز (دوشنبه) در سی و سومین جشنواره بین المللی خوارزمی که در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار داشت: خوشحالم در این ایام فرخنده ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فضای آمادگی مردم برای حضور پای صندوق آرا، امروز شاهد این جشنواره مهم علمی هستیم.

رییس جمهور با بیان اینکه هم برای ما افتخار است که در جامعه بشری امروز عالمان، اندیشمندان و فرهیختگان مسیر علم و دانش را به پیش می برند اظهار داشت: همه ارزش انسان این است که در نقطه ای که قرار گرفته است حرکت و تلاش می می کند و شرایط نو را به نسل بعد واگذار می کند.

وی افزود: آنچه گذشتگان برای ما انجام دادند حاصل تلاش و کوشش قرن ها و یا هزاران سال در طول تاریخ بشر بوده و آنچه امروز به عنوان علم و دانش و علوم پایه و علوم مختلف در بخش های مختلف شاهد هستیم حاصل تلاش و کوشش قرن ها و سالیان متمادی از سوی اندیشمندان و دانشمندان است.

در واقع در هر نسلی چند آجری بر این بنای رفیع می گذاریم و نسل های بعد اقدامات جدید را انجام می دهند؛ هم برای ما افتحار است که دانشمندان امروز ایران و بشری در تلاش هستند و هم برای کسانی که امروز برنده این جایزه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم و دانش رفاه را می آفریند و سبک زندگی را عوض می کند

علم و دانش رفاه را می آفریند و سبک زندگی را عوض می کند