مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 05:552020-02-17حوادث

شرور سابقه دار در اراک دستگیر شد تغییر چهره برای فرار از قانون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، سرهنگ یوسف سپهوند در تشریح این خبر اظهار کرد: از مدت ها پیش خبری مبنی بر درگیری، نزاع و عربده کشی از سوی یکی از اراذل و اوباش در یکی از محله های شهر اراک، به پلیس گزارش شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی عنوان داشت: با توجه به اینکه اقدامات مجرمانه این فرد شرور علاوه بر اخلال در نظم عمومی، سبب نارضایتی اهالی منطقه شده بود، بررسی موضوع و دستگیری متهم متواری از سوی مأموران پلیس امنیت عمومی استان، در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: با اشراف کامل اطلاعاتی و انجام اقدامات میدانی و فنی، سرانجام مأموران انتظامی از حضور او در سطح شهرستان مطلع شده و با بهره گیری از شگردهای نوین پلیسی او را تحت تعقیب قرار دادند.

این مقام انتظامی یادآور شد: مأموران پس از رصد محسوس و نامحسوس متهم فراری با اطمینان از بازگشت دیگر باره او به شهرستان اراک، در یک عملیات غافلگیر کننده و ضربتی، هنگامی که فرد مذکور با تغییر چهره، قصد خروج از شهرستان را داشت، وی را دستگیر کردند.

سپهوند با اشاره به کشف یک قبضه سلاح سرد غیرمجاز از متهم بیان کرد: متهم یاد شده که از مجرمان سابقه دار و دارای جرایم متعدد از قبیل اخلال در نظم عمومی، تیراندازی منجر به جرح، حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز، نزاع های دسته جمعی و … در پرونده خود بود، پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرور سابقه دار در اراک دستگیر شد تغییر چهره برای فرار از قانون

شرور سابقه دار در اراک دستگیر شد تغییر چهره برای فرار از قانون