مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 05:402020-02-17حوادث

تمام محورهای کرمانشاه لغزنده است


رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به لغزنده بودن محورهای استان، از رانندگان خواست احتیاط لازم را هنگام حضور در جاده ها داشته باشند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به لغزنده بودن محورهای استان، از رانندگان خواست احتیاط لازم را هنگام حضور در جاده ها داشته باشند.

سرهنگ محمد حیدری اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش باران در بیشتر محورهای استان خصوصا در نواحی شمالی و شمال شرق استان هستیم.

وی افزود: بارش باران در محورهای پاوه، روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی، بیستون، صحنه، هرسین و سنقروکلیایی از شدت بیشتری نسبت به سایر محورها برخوردار است.

حیدری با بیان اینکه در گردنه های قلاجه، بیدسرخ، مله ماس و چهارزبر نیز بارش ها بصورت باران است، گفت: بارش باران که از ساعات ابتدایی بامداد امروز(28 بهمن) آغاز شده طبق پیش بینی های اداره کل هواشناسی تا ظهر امروز ادامه خواهد داشت.

حیدری با اشاره به لغزنده بودن تمام محورهای استان، از آب گرفتگی در برخی محورها خبر داد وافزود: لازم است رانندگان پیش از حضور در جاده نسبت به سالم بودن لاستیک، برف پاکن و بخاری خودروی خود مطمئن باشند.

این مقام انتظامی یادآور شد: رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از شتاب بی مورد و همکاری با ماموران پلیس راه از دیگر مواردی است که رانندگان حتما باید به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام محورهای کرمانشاه لغزنده است

تمام محورهای کرمانشاه لغزنده است