مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 05:402020-02-17حوادث

شرور سابقه دار در اراک دستگیر شد/ تغییر چهره برای فرار از قانون


جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: یکی از اراذل و اوباش سابقه دار شهرستان اراک که با تغییر چهره قصد فرار داشت، در عملیات پلیس دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ یوسف سپهوند در تشریح این خبر اظهار کرد: از مدت ها پیش خبری مبنی بر درگیری، نزاع و عربده کشی از سوی یکی از اراذل و اوباش در یکی از محله های شهر اراک، به پلیس گزارش شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی عنوان داشت: با توجه به اینکه اقدامات مجرمانه این فرد شرور علاوه بر اخلال در نظم عمومی، سبب نارضایتی اهالی منطقه شده بود، بررسی موضوع و دستگیری متهم متواری از سوی مأموران پلیس امنیت عمومی استان، در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: با اشراف کامل اطلاعاتی و انجام اقدامات میدانی و فنی، سرانجام مأموران انتظامی از حضور او در سطح شهرستان مطلع شده و با بهره گیری از شگردهای نوین پلیسی او را تحت تعقیب قرار دادند.

این مقام انتظامی یادآور شد: مأموران پس از رصد محسوس و نامحسوس متهم فراری با اطمینان از بازگشت دیگر باره او به شهرستان اراک، در یک عملیات غافلگیر کننده و ضربتی، هنگامی که فرد مذکور با تغییر چهره، قصد خروج از شهرستان را داشت، وی را دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرور سابقه دار در اراک دستگیر شد/ تغییر چهره برای فرار از قانون

شرور سابقه دار در اراک دستگیر شد/ تغییر چهره برای فرار از قانون