مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 05:152020-02-17سياسي

رسیدگی به مشکلات خانواده های شهدا باید در اولویت قرار گیرد


سیدعابس حسینی یکشنبه شب در همایش تجلیل از مادران شهدا در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شیروان اظهار داشت: ملت ایران باید قدردان رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس باشد زیراکه امنیت و آرامش امروز جامعه مرهون رشادت های این عزیزان است.

وی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا راهی سخت با فداکاری و گذشت را پیموده اند تا به درک نبودن عزیزانشان رسیده اند گفت: دلجویی، تجلیل و سرکشی از این خانواده ها باید مورد توجه همه مسوولان و مردم ولایتمدار قرار گیرد و افتخار ما در نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم بویژه خانواده معزز شهدا و جانبازان است و همواره در راستای خدمت رسانی مطلوب تر و رفع مشکلات تلاش می کنیم.

حسینی افزود: خانواده شهدا فرزندان برومند خود را زمانی که کشور به آنان نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این امر، اجری بی پایان در نزد خداوند خواهد داشت.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی بر ضرورت تجلیل از خانواده های معظم شهدا تاکید کرد و گفت: خانواده های معظم شهدا که برای تربیت این عزیزان نقش آفرینی کردند باید تجلیل و تکریم شوند.

حسینی با تاکید بر ادامه دادن راه شهدا افزود: امروز نیز وظیفه همه مسئولان است با خدمت صادقانه به مردم و جلب رضایت آن ها راه شهدا را ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مشکلات خانواده های شهدا باید در اولویت قرار گیرد

رسیدگی به مشکلات خانواده های شهدا باید در اولویت قرار گیرد