مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 21:152020-02-16سياسي

مردم با انتخاب آگاهانه موجب شکل گیری مجلسی کارآمد شوند


سعید جلیلی یکشنبه شب در گردهمایی به مناسبت چهلم شهادت سردار سلیمانی در حسینیه انصار الحسین (ع) اصفهان افزود: هر رای اگر درست و آگاهانه باشد، در حقیقت یک موشک نقطه زن است که می تواند دشمن را مورد هدف قرار دهد.

وی با بیان اینکه ملت ایران با انتخاب جمهوری اسلامی در 40 سال پیش دست به انتخاب بزرگ و مهمی زد، یادآور شد: انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز انتخاب مهمی دیگر است که در آن وظایف و اختیارات برای چهار سال آینده مشخص می شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: بر این اساس مردم در انتخاب فردی که قرار است برای چهار سال عهده دار مسوولیتی مهم باشد، باید ببینند برای مشکلاتی مانند بیکاری، گرانی و مسکن چه راهکار و برنامه ای دارد.

وی اظهار داشت: مهم تر از اینکه بگوییم به چه کسی رای بدهیم، باید بدانیم به چه چیزی رای بدهیم زیرا نخست باید اولویت ها و پاسخ آنها را بدانیم و هر وقت در این زمینه به فهم مشترکی رسیدیم، می توانیم فردی اصلح برای نمایندگی مجلس انتخاب کنیم.

جلیلی با تاکید بر اینکه نشست های انتخاباتی باید برای رسیدن به فهم مشترک باشد، گفت: مردم در این راستا زمانی که می خواهند وارد انتخاب عرصه خدمت گزاران به انقلاب شوند، می توانند فهرستی از افراد اصلح را شناسایی و پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با انتخاب آگاهانه موجب شکل گیری مجلسی کارآمد شوند

مردم با انتخاب آگاهانه موجب شکل گیری مجلسی کارآمد شوند