مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 19:552020-02-16اقتصادي

روی آوردن سرمایه گذاران سایر بخش ها به گلخانه و دام و طیور


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در بخش کشاورزی چنان مزیتی ایجاد شده که حتی سرمایه گذاران سایر بخش ها به سرمایه گذاری در بخش های مختلف کشاورزی از گلخانه گرفته تا واحدهای دام و طیور روی آورده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فتحی امروز در مراسم تولیدکنندگان نمونه بخش کشاورزی آذربایجان شرقی، ارج نهادن به زحمات و تلاش های روستاییان، تولیدکنندگان و بهره برداران در بخش کشاورزی را از جمله وظایف این سازمان دانست و اظهار داشت: با وجود ناملایمات اقتصادی در سالجاری ، تحول خوبی در بخش کشاورزی اتفاق افتاد که همه اینها مدیون تلاش های شبانه روزی کشاورزان زحمتکش و خدوم کشور و استان مان بوده است.

وی با اشاره به افتتاح چندین طرح کشاورزی توسط رییس جمهوری،  افتتاح طرح های این حوزه در هفته دولت ، هفته جهادکشاورزی و دهه فجر و نیز با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی حدود سه هزار میلیارد تومان طرح در بخش کشاورزی در مجموع در طی پنج مرحله اظهار کرد: با وجود محدودیت های منابع آبی در سطح استان، انقلابی در بخش گلخانه ای در این استان به وقوع پیوست.

فتحی از افزایش شبکه آبیاری نوین آذربایجان شرقی در چند سال اخیر  خبر داد و گفت: از قبل از انقلاب و از  بدو تشکیل وزارت فلاحت تا سال 94 کل اراضی تحت پوشش شبکه آبیاری نوین 30 هزار هکتار بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روی آوردن سرمایه گذاران سایر بخش ها به گلخانه و دام و طیور

روی آوردن سرمایه گذاران سایر بخش ها به گلخانه و دام و طیور