مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 19:452020-02-16سياسي

ستاد تبلیغات انتخاباتی انقلاب اسلامی در بیرجند آغاز به کار کرد


مسوول ستاد تبلیغات انتخاباتی انقلاب اسلامی در بیرجند شامگاه یکشنبه در حاشیه این آیین گفت: این پایگاه وظیفه خود را تبیین و روشنگری در زمینه اهداف انقلاب اسلامی قرار داده است.

محسن ذاکریان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در آستانه انتخابات که جامعه و مردم آمادگی شنیدن را دارند، هدف ما این است به مردم بگوییم برای انتخاب نماینده با شناختی که از آرمان ها و اهداف کلان انقلاب و نگاه تمدن سازی دارند، اقدام کنند.

وی اظهار داشت: مردم باید از انتخاب های حزبی و قبیله ای پرهیز کنند و خودشان با مقایسه و شنیدن حرف نامزدها و مقایسه آن با اهداف و نقشه راه انقلاب اسلامی دست به انتخاب اصلح بزنند.

وی گفت: اعتقاد داریم در این 40 سال احزاب نتوانستند گام موثری را برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بردارند.

این فعال سیاسی ادامه داد: ما می خواهیم ظرفیت مردمی را وارد عمل کنیم و همانطور که مردم در اربعین و در مبارزات علیه داعش وارد شدند اینجا هم قدرت را مردم به نفع خودشان رقم بزنند.

وی گفت: در این ستاد تلاش می شود منظومه فکری امامین انقلاب برای مردم ارایه شود و این اقدام به این معنا نیست که صرفاً باید این ملاک ها در انتخاب یک نماینده مدنظر قرار گیرد بلکه زمینه ارایه محتوا و روش استخراج فرمایشات امام و رهبری را تبیین می کنیم تا مردم ملاک ها را خودشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد تبلیغات انتخاباتی انقلاب اسلامی در بیرجند آغاز به کار کرد

ستاد تبلیغات انتخاباتی انقلاب اسلامی در بیرجند آغاز به کار کرد