مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 19:452020-02-16سياسي

پیکر پدر شهید علی جعفری ندوشن تشییع شد


پدر شهید معظم دیار ندوشن «علی جعفری ندوشن» پس از یک دوره بیماری به فرزند شهیدش پیوست و عصر امروز بر روی دستان مردم قدرشناس ندوشن تشییع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در یزد، عصر امروز پیکر پدر شهید معظم علی جعفری ندوشن با حضور مردم شهیدپرور دیار ندوشن تشییع و به خاک سپرده شد.

محمدعلی جعفری در سن 84 سالگی روز گذشته براثر تحمل یک دوره بیماری به فرزند شهیدش پیوست و عصر امروز با حضور مردم قدرشناس شهر ندوشن تشییع شد و در باغ رضوان این شهر به خاک سپرده شد.

شهید علی جعفری ندوشن در هجدهمین روز از بهار سال 1366 و در سن 16 سالگی در عملیات کربلای هشت در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

*پیام تسلیت رییس بنیاد شهید یزد حجت الاسلام احمد نقیبی ندوشن رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان یزد در پیامی درگذشت پدر شهید علی جعفری ندوشن را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: انا لله و انا الیه راجعون، سَلامٌ عَلَیْکُم بِمَا صَبَرْتُمْ ، خبر درگذشت ابوالشهید؛ مرحوم محمدعلی جعفری ندوشن پدر شهید سرافراز علی جعفری که باهمتی والا وایمانی راسخ، عزیزترین سرمایه خود را در مسیر دفاع از ارزش های نظام اسلامی و کشور عزیز جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرد، موجب تأثر و تألم خاطر فراوان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر پدر شهید علی جعفری ندوشن تشییع شد

پیکر پدر شهید علی جعفری ندوشن تشییع شد