مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 18:302020-02-16اقتصادي

لزوم توجه به اقدامات پیشگیرانه در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مرکزی گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا باید اقدامات پیشگیرانه مد نظر قرار گیرد و به طور جدی آن را در استان پیگیری می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود فراهانی روز یکشنبه در جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به سال نو و شلوغی بازار، باید آموزش های لازم به مردم و صنوف نسبت به بیماری کرونا داده شود.

وی ادامه داد: با اطلاع رسانی صحیح نسبت به بیماری کرونا، می توان از به وجود آمدن نگرانی در بین مردم جلوگیری کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید از افزایش قیمت ماسک، جلوگیری شود و در این راستا لازم است، دستگاهی محل های خرید این ماسک ها را معرفی کنند تا مردم با قیمت زیاد مواجه نشوند.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری مرکزی گفت: در بحث حمل و نقل اتوبوس های برون شهری و درون شهری نیز اقدامات پیشگیرانه را نسبت به بیماری ها دنبال می کنیم.

معاون فنی مرکز بهداشت استان مرکزی در حاشیه این نشست گفت: با توجه به آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی اراک هیچ موردی از ورود ویروس کرونا در استان مرکزی مشاهده نشده است.

عباس اسماعیلی بیان کرد: در ارتباط با جلوگیری از شیوع با ویروس جدید کرونا اقدامات آموزشی به دستگاه های مختلف، آموزش و پرورش و مراکز تجمعی اعلام شده و اقلام پیشگیرانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به اقدامات پیشگیرانه در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا

لزوم توجه به اقدامات پیشگیرانه در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا