مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 18:202020-02-16اجتماعي

مشکل فروش محصولات مشاغل خانگی بانوان باید برطرف شد


مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به مهم بودن بحث مشاغل خانگی برای بانوان گفت: مشکل فروش محصولات تولیدی مشاغل خانگی یکی از مباحثی است که باید برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، سمیه طوسی امشب در جشن میلاد حضرت فاطمه (س) ضمن تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا اظهار کرد: بانوان در حوزه خانواده بسیار مهم هستند و جایگاه بانوان و فعالیت شان باید دیده شود.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به اینکه بانوان باید در جایگاه درست و شایسته قرار گیرند و نگاه جنسیتی نداشته باشیم، تصریح کرد: موضوعاتی چون بحث اشتغال و مشاغل خانگی که زنان در این زمینه فعال هستند مورد توجه است اما برای فروش محصولات خود مشکل دارند که از فرماندار شهرستان می خواهیم که این مشکل را برطرف کند.

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار در استان مازندران بانو در پست مدیریتی انتصاب شده و اولین بار معاون استاندار در حوزه منابع انسانی انتخاب شدند،گفت: جمعیت 49 درصد استان شامل بانوان می شود و بانوان حضور تاثیرگذاری در اجتماع دارند و تربیت فرزندان صالح نیز در اولویت زنان است که باید در کنار مشغله های کاری  فراموش و کم اهمیت نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل فروش محصولات مشاغل خانگی بانوان باید برطرف شد

مشکل فروش محصولات مشاغل خانگی بانوان باید برطرف شد