مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 17:552020-02-16سياسي

نمایشگاه کتاب فرصت مغتنمی برای معرفی ظرفیت های سیستان و بلوچستان است


علی زینی وند شامگاه یکشنبه در نشست برنامه ریزی بیست و یکمین نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همه رویدادهای فرهنگی بویژه نمایشگاه کتاب از ضروریات استان جهت بازنمایی تصویر معرفی شده این نقطه از ایران اسلامی است.

وی گفت: برخی مشکلات و آسیب های اجتماعی خاص سیستان و بلوچستان نیستند و در همه جای کشور وجود دارند اما با نمایش رسانه ها به نام و با لباس محلی مردمان این استان مظلوم واقع شده اند لذا تلاش در راستای تغییر این نگاه ضرورت دارد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نمایشگاه کتاب همچنین فرصتی برای انتقال مبانی و اصول انقلاب اسلامی به نسل جوان و بازدید کننده هاست، خاطرنشان کرد: کلید واژه های انقلاب ما هر روز نو می شوند و دستگاه های متولی از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات و واحدهای فرهنگی دستگاه های امنیتی باید اهداف این کلید واژه ها را به نحو شایسته برای آحاد جامعه تبیین کنند.

وی بیان کرد: گفتمان راهبردی و ارزشمند رهبر معظم انقلاب در مواجهه با مسائل مختلف داخلی و خارجی، بیانیه گام دوم انقلاب و مکتب رهبران و شهدای محور مقاومت اسلامی می تواند در قالب تولید محتوای گرانمایه به صورت بروشور و تراکت در اختیار بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه کتاب فرصت مغتنمی برای معرفی ظرفیت های سیستان و بلوچستان است

نمایشگاه کتاب فرصت مغتنمی برای معرفی ظرفیت های سیستان و بلوچستان است