مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 16:052020-02-16سياسي

آینده تبریز نگران کننده است/ برخی مدیران محافظه کار شدند


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تبریز در گذشته تاریخی خود یک باغ شهر بوده، گفت: متأسفانه بسیاری از باغات تبریز از بین رفته و ساخت وساز در اراضی باغی این شهر گسترش یافته است و با این وضعیت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی عصر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، اظهار کرد: تعرض به اموال و املاک دولت در بسیاری از مواقع ناشی از این است که دستگاه ها اموال خود را مستندسازی نکرده اند و این موضوع باید از سوی دستگاه ها جدی گرفته شود.

  وی بر ایجاد ضمانت های اجرایی برای تحقق پروژه مولدسازی و مدیریت دارایی های دولت تأکید کرد و گفت: برخی از مدیران دستگاه ها در استفاده بهینه از دارایی های خود دچار محافظه کاری هستند که دستگاه های نظارتی باید با اتخاذ تدابیر لازم، زمینه تسهیل این امر را فراهم کنند.

عدم استفاده از دارایی های دولتی ناشی از ضعف مدیریتی است   پورمحمدی، بلااستفاده ماندن برخی از اموال دولتی را هدررفت منابع عنوان کرد و گفت: عدم استفاده از دارایی های دولتی ناشی از ضعف مدیریتی است و این موضوع باید در ارزیابی عملکرد دستگاه ها مورد توجه قرار گیرد.

  استاندار آذربایجان شرقی در ادامه به بارش سنگین برف در مناطقی از استان اشاره کرد و با قدردانی از تلاش های ستاد مدیریت بحران بویژه اداره کل را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده تبریز نگران کننده است/ برخی مدیران محافظه کار شدند

آینده تبریز نگران کننده است/ برخی مدیران محافظه کار شدند