مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 16:052020-02-16اقتصادي

وزیر کار: به اصلاح قانون کار نیازمندیم


با پیگیری های انجام شده نرخ دستمزد کارگران در سال آینده در کمیته مزد و تصویب در شورای عالی کار تعیین خواهد شد و نتایج آن به فوریت اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: با توجه به شرایط جدید بازار کار در جهان و تحولات در نوع فعالیتهای تولیدی نیازمند این هستیم تا در قوانین حاکم بر بازار کار از جمله قانون تامین اجتماعی و قانون کار اصلاحاتی اعمال کنیم.

محمد شریعتمداری در حاشیه نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در جمع خبرنگاران گفت: پرداخت عیدی برای سه میلیون و 300 هزار بازنشسته سازمان تامین اجتماعی از هفته گذشته آغاز شده است.

همچنین با پیگیری های انجام شده نرخ دستمزد کارگران در سال آینده در کمیته مزد و تصویب در شورای عالی کار تعیین خواهد شد و نتایج آن به فوریت اعلام می شود.

وی درباره اصلاحات ساختاری سازمان تامین اجتماعی گفت: با توجه به شرایط جدید بازار کار در جهان و تحولات در نوع فعالیتهای تولیدی نیازمند این هستیم که در قوانین حاکم بر بازار کار از جمله قانون تامین اجتماعی و قانون کار اصلاحاتی اعمال کنیم.

شریعتمداری با بیان اینکه اصلاحات در دو بخش خواهد بود، تصریح کرد: بخش اول شامل اصلاحات اساسی و کلان است که برای آن کارگروه پژوهشی تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کار: به اصلاح قانون کار نیازمندیم

وزیر کار: به اصلاح قانون کار نیازمندیم