مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 15:552020-02-16اجتماعي

آمد و شد خودروها در جاده خلخال - اسالم برقرار شد


فریدون بابایی در گفتگو با ایرنا با تقدیر از تلاش راهداران دو حوزه استان اردبیل وگیلان دربازگشایی مسیر مسدود شده از برف خلخال به اسالم افزود: تا ظهر روز گذشته راهداران خلخال موفق به بازگشایی این جاده در داخل حوزه استحفاظی استان اردبیل و همچنین چهار کیلومتر از حوزه گیلان شده بودند .

وی اظهار کرد: با تلاش راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تالش و پایان برف روبی جاده در داحل حوزه گیلان هم اکنون ارتباط از دو سمت خلخال و اسالم برقرار و آمد و شد خودروها در این مسیرکوهستانی با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر شده است.

بابایی گفت: جاده ارتباطی خلخال به اسالم از شب 21 بهمن ماه امسال به علت بارش برف که ارتفاع آن در برخی نقاط تا چهار نیز می رسید و همچنین کولاک شدید بر روی خودروها مسدود شده و پس از 6 روز این راه دوباره باز شد.

فرماندار خلخال گفت: به علت مسدود شدن جاده ارتباطی خلخال به پونل از همان ابتدای بارش های برف در پاییز ، راه خلخال به اسالم تنها مسیر ارتباطی موجود برای دسترسی مردم خلخال به استان گیلان است.

او اظهار کرد:با تخصیص 200 میلیارد ریال اعتبار از سوی معاون رییس جمهور ی و رییس سازمان برنامه وبودجه برای اجرای پروژه احداث تونل در گردنه الماس و حذف این گردنه ضمن افزایش ایمنی تردد در این جاده همیشه برف گیر و کوهستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمد و شد خودروها در جاده خلخال - اسالم برقرار شد

آمد و شد خودروها در جاده خلخال - اسالم برقرار شد