مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 15:452020-02-16سياسي

فعالیت 346 شعبه اخذ رأی در گرگان مانور انتخابات مجلس برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد حمیدی عصر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان با تأکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی، اظهارکرد: در گرگان و آق قلا 346 شعبه رأی پیش بینی شده که 233 شعبه در گرگان و 113 شعبه در آق قلا است.

حمیدی اضافه کرد: تعداد شعبات نسبت به دوره قبلی انتخابات مجلس 10 درصد افزایش یافته و برخی جابجایی شعب هم صورت گرفته است.

وی گفت: 6 شعبه سیار در سطح شهر، یک شعبه سیار در بخش بهاران و چهار شعبه هم به صورت ثابت و سیار مشترک بین بخش مرکزی و بهاران در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که هزار و 500 نفر از عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات در گرگان آموزش دیده اند، افزود: این افراد با حساسیت بالا انتخاب شده و افرادی باتجربه ای هستند.

حمیدی با تأکید بر این که مبنای ما مرّ قانون و برگزاری انتخابات شفاف و سالم و آرام است، تصریح کرد: برای دسترسی بهتر شهروندان با صندوق های رأی شهر گرگان را بلوک بندی کرده و جمعیت هر بلوک مشخص شد، سپس کوتاه ترین فاصله به جمعیت را برای اخذ رأی در نظر گرفتیم.

فرماندار گرگان ادامه داد: 70 درصد رأی دهندگان در شهر و 30 درصد در روستاها هستند اما تعداد صندوق های اخذ رأی در روستاها و شهر نزدیک به هم بوده و 111 شعبه در روستاها و 122 شعبه در شهرستان داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 346 شعبه اخذ رأی در گرگان مانور انتخابات مجلس برگزار شد

فعالیت 346 شعبه اخذ رأی در گرگان مانور انتخابات مجلس برگزار شد