مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 13:252020-02-16سياسي

اقدامات سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان مطلوب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، منوچهر فخری بعدازظهر یکشنبه در شورای همیاری شهرداری های استان سمنان به میزبانی سالن غدیر استانداری ضمن بیان اینکه وظیفه حمایت از شهرداری ها بر عهده سازمان همیاری شهرداری ها است، ابراز داشت: این یک نهاد غیردولتی محسوب می شود که می کوشد با اتخاذ راهبردهای اصولی به شهرداری ها کمک کند.

وی بابیان اینکه شهرداری های استان سمنان در اجرای طرح های عمرانی و زیرساختی مشارکت خوبی دارند، افزود: طی یک سال گذشته اقدامات خوبی به انجام رسید که نشان می دهد درروند اجرای طرح ها عملکردها مطلوب بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه در بعضی مواقع شهرداری های کوچک توان مالی برای اجرای طرح های عمرانی را ندارند، ابراز داشت: یکی از وظایف این نهاد اجرای طرح های عمرانی در این شهرهای کوچک است که نحوه دخیل کردم این سازمان در سایر موارد می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان نیز در این نشست بابیان اینکه وظیفه سازمان همیاری شهرداری های استان، خدمات رسانی مطلوب به اقشار جامعه است، تصریح کرد: با توجه به این راهبرد اصولی این سازمان در حال اجرای برنامه ریزی های انجام شده در سطح کلان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان مطلوب است

اقدامات سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان مطلوب است