مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 12:462020-02-16سياسي

احراز هویت رأی دهندگان در گیلان الکترونیکی شد


مسؤولان برگزاری انتخابات در گیلان رسالت مهم رسانه ها را ایجاد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یازدهم دوره مجلس شورای اسلامی برشمردند و از الکترونیکی شدن احراز هویت رأی دهندگان خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عصر امروز نشست خبری رییس ستاد انتخابات گیلان با حضور استاندار و جمعی از نمایندگان اصحاب رسانه در سالن اجتماعات استانداری با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

رسالت مهم رسانه ها مشارکت حداکثری مردم در انتخابات استاندار گیلان در این نشست با بیان اینکه انتخابات مهم ترین فرآیند و رکن توسعه سیاسی و استقرار و استمرار همه نظام های مردم سالار است، اظهار کرد: مهم ترین وظایف رسانه ها تنویر افکار عمومی در همه ابعاد ازجمله در رویدادهای سیاسی و اجتماعی است.

ارسلان زارع انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بزرگ ترین رویداد سیاسی و اجتماعی پیش رو برشمرد و افزود: برگزاری انتخابات سالم و باشکوه، امن و با حضور حداکثری اولویت ارکان نظام، رهبر معظم انقلاب، رییس جمهور و ملت بزرگ ایران است و ازاین رو آماده سازی افکار عمومی موضوع مهمی است که مستقیماً بر عهده اصحاب رسانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احراز هویت رأی دهندگان در گیلان الکترونیکی شد

احراز هویت رأی دهندگان در گیلان الکترونیکی شد