مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 11:452020-02-16سياسي

795 نفر در برگزاری انتخابات در تکاب مشارکت دارند


محمود زمانی روز یکشنبه در جلسه آموزشی کاربران رایانه ای شعبه های اخذ رای تکاب با اشاره به آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخابات مجلس یازدهم افزود: از این تعداد، 387 نفر به عنوان عضو شعبه های ثبت نام و اخذ رای از جمله کابران یارانه و مسوولان احراز هویت رای دهندگان و 69 نفر به عنوان بازرس در روز دوم اسفند در حوزه های شهری و روستایی فعالیت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: همچنین 300 نفر از ناظران و سرناظران شورای نگهبان نیز در روز انتخابات کار نظارت بر انتخابات را در تمامی شعب اخذ رای برعهده خواهند داشت.

وی با بیان اینکه 69 نفر به عنوان نمایندگان فرماندار مسوولیت شعبه های اخذ رای را برعهده دارند اظهار داشت: شعبه های اخذ رای در شهر تکاب و روستاهای بخش مرکزی با 260 نفر عضو و شعبه های روستاهای بخش تخت سلیمان با 127 نفر عضو در کار اخذ رای از شهروندان و روستاییان مشارکت خواهند کرد.

فرماندار تکاب با اشاره به فعالیت 90 دستگاه خودرو در روز انتخابات در مناطق شهری و روستایی تکاب ادامه داد: علاوه بر این تامین امنیت و انتظامات شعبه های اخذ رای این شهرستان برعهده بیش از 200 نفر از نیروهای نظامی و انتظامی خواهد بود.

زمانی ، اضافه کرد: انتخابات مجلس یازدهم در 69 شعبه اخذ رای از جمله 28 شعبه شهری و 41 شعبه روستایی در تکاب برگزار می شود که از این تعداد 34


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

795 نفر در برگزاری انتخابات در تکاب مشارکت دارند

795 نفر در برگزاری انتخابات در تکاب مشارکت دارند