مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 10:502020-02-16فرهنگي

«پیراهن دوستی» به چاپ دوم رسید


مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) از چاپ دوم کتاب «پیراهن دوستی» در بازه زمانی کمتر از یک ماه همزمان با استقبال مخاطبان از مسابقه کتابخوانی «ریحانه» خبر داد.

- مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) از چاپ دوم کتاب پیراهن دوستی در بازه زمانی کمتر از یک ماه همزمان با استقبال مخاطبان از مسابقه کتابخوانی ریحانه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی به نشر، حسین سعیدی با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی ریحانه با محوریت کتاب پیراهن دوستی از مجموعه هشت قصه از زندگی معصومین از چاپ دوم این اثر توسط انتشارات به نشر خبر داد و اظهار کرد: انتشارات به نشر ذیل بسته برنامه های ریحانه آستان قدس رضوی برای سومین سال و پس از تجربه برگزاری مسابقه کتابخوانی ریحانه 1 و ریحانه 2 در ایام فاطمیه سال های 95و 96 سومین دوره از این مسابقه را همزمان با ایام فاطمیه در سال 98 آغاز کرد.

وی ادامه داد: بر همین اساس به دلیل استقبال علاقه مندان از کتاب پیراهن دوستی و پویش کتابخوانی ریحانه این اثر تاکنون به چاپ دوم و مجموع شمارگان چهار هزار نسخه رسیده است.

به گفته سعیدی کتاب پیراهن دوستی از جدیدترین آثار حوزه ادبیات دینی به نشر که شامل هشت قصه از زندگی حضرت زهرا (س) است، روایتگر داستان هایی کوتاه از زندگی این بانوی بهشتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پیراهن دوستی» به چاپ دوم رسید

«پیراهن دوستی» به چاپ دوم رسید