مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 10:062020-02-16پزشكي

نقش آگاهی های تغذیه ای از عوامل موثر در بروز ناامنی غذایی و سوءتغذیه


کارشناس تغذیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: کارکنان سازمان ها و ادارات برای عملکرد بهتر، نیازمند داشتن یک الگوی تغذیه ای صحیح و مناسب بوده و نداشتن آن از عوامل موثر در بروز ناامنی غذایی و سوءتغذیه افراد جامعه است.

- ایسنا/بوشهر کارشناس تغذیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: کارکنان سازمان ها و ادارات برای عملکرد بهتر، نیازمند داشتن یک الگوی تغذیه ای صحیح و مناسب بوده و نداشتن آن از عوامل موثر در بروز ناامنی غذایی و سوءتغذیه افراد جامعه است.

علی رضا مهاجری برازجانی در جلسه آموزشی ویژه کارکنان و مددجویان اداره زندان شهرستان دشتستان افزود: تنظیم یک برنامه غذایی متنوع و سالم علاوه بر ارتقا رضایت مندی آنان، در بهبود هوشیاری و خلق وخو در محیط کار و منزل، تأثیر بسیاری خواهد داشت.

وی اظهار کرد: برنامه ریزی در جهت بهبود وضعیت تغذیه کارکنان در مراکز کار جمعی (با اولویت مراکز نظامی، انتظامی، واحدهای کاری بزرگ، زندان ها و ادارات دولتی) منجر به بهبود تغذیه شاغلین شده و پیامدهای کوتاه مدت آن افزایش بهره وری، کاهش غیبت های ناشی از کار و کاهش نرخ بروز بیماری های غیر واگیر خواهد شد.

مهاجری برازجانی تصریح کرد: در حال حاضر کمبود آگاهی از ویژگی های یک غذای سالم، منجر به جایگزینی سیر شدن فیزیولوژیکی به جای سیر شدن سلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آگاهی های تغذیه ای از عوامل موثر در بروز ناامنی غذایی و سوءتغذیه

نقش آگاهی های تغذیه ای از عوامل موثر در بروز ناامنی غذایی و سوءتغذیه