مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 07:062020-02-16سياسي

همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در روانسر فراهم شده است


سعدی مصطفی زاده روز یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی افزود: از 18 مرحله حوزه اجرایی تاکنون 10 مرحله آن بدون هیچ مشکلی در شهرستان روانسر انجام شده است.

وی با بیان اینکه انتخابات آبرو و اقتدار نظام است، افزود: برگزاری انتخابات سالم با مشارکت گسترده مردم، موجب تقویت امنیت ملی خواهد شد.

فرماندار روانسر ادامه داد: همه مدیران در راستای برگزاری انتخابات مسوولیت دارند و همه با هم زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: اختلاف قومی و قبیله ای از تخلفات انتخاباتی و یکی از توطئه های دشمنان است که این موضوع در شهرستان نباید برجسته شود.

امام جمعه روانسر نیز گفت: نامزدها و طرفداران آنها باید قانون مداری و اخلاق انتخاباتی را به ویژه در روز انتخابات در اولویت خود قرار دهند.

ماموستا ملاسیدمحمد محمدی افزود: نامزدها باید بتوانند طرفداران خود را در فضای حقیقی و مجازی کنترل و از بروز اختلال، اغتشاش و تخلف جلوگیری نمایند.

وی اضافه کرد: اصلی ترین کار در فرآیند انتخابات حفظ آرامش و امنیت است که با تدبیر، عقلانیت و همدلی زمینه حضور مردم را فراهم کنیم.

امام جمعه روانسر ادامه داد: در این برهه حساس و کنونی و با توجه به هجمه گسترده دشمنان، مدیران ضمن رعایت قانون، پرچمدار دعوت مردم به انتخابات باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در روانسر فراهم شده است

همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در روانسر فراهم شده است