مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 06:302020-02-16سياسي

جلوگیری از نصب تبلیغات انتخابات در مکان های غیر مجاز


شهراری اصفهان برای ایجاد فضایی پرشور و سالم به غیر از پایه های تبلیغاتی ثابت موجود در شهر با تهیه و نصب بیش از 6500 پنل اختصاصی تبلیغات انتخاباتی، - ایسنا/اصفهان شهراری اصفهان برای ایجاد فضایی پرشور و سالم به غیر از پایه های تبلیغاتی ثابت موجود در شهر با تهیه و نصب بیش از 6500 پنل اختصاصی تبلیغات انتخاباتی، سعی در حفظ اموال عمومی و زیبایی بصری شهر داشته و با هماهنگی کامل با فرمانداری و ناظران انتخابات از نصب تبلیغات در مکان های غیر مجاز جلوگیری می کند.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان شهرداری اصفهان گفت: به منظور برگزاری با شکوه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و همچنین آماده سازی شهر در راستای اطلاع رسانی بهتر و جلوگیری از هرگونه ناهماهنگی و تخلفات احتمالی؛ با در نظر گرفتن مکان هایی مناسب، کلیه فضاسازی های لازم را انجام داده است.

حسین ​امیری در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: آنچه مهم و حائز اهمیت است حضور و مشارکت مردم در انتخابات است و در این زمینه قطعا شهرداری اصفهان همگام با سایر ارگان ها و سازمان های شهر در جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات فعالیت می کنند.

وی گفت: طبیعی است که برگزاری انتخابات سالم به همیاری و همدلی همه مردم، مسئولان و دستگاه های مرتبط وابسته است و در این ارتباط شهرداری اصفهان در راستای وظیفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از نصب تبلیغات انتخابات در مکان های غیر مجاز

جلوگیری از نصب تبلیغات انتخابات در مکان های غیر مجاز