مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 05:102020-02-16اقتصادي

کمک 18 میلیارد ریالی کمیته امداد برای ازدواج نیازمندان یزدی


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد گفت: طی 11 ماهه سال جاری یک میلیارد و 788 تومان برای ازدواج نیازمندان از محل اعتبارات دولتی و کمک های مردمی همچون صدقه و زکات پرداخت کرده است.

- ایسنا/یزد معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد گفت: طی 11 ماهه سال جاری یک میلیارد و 788 تومان برای ازدواج نیازمندان از محل اعتبارات دولتی و کمک های مردمی همچون صدقه و زکات پرداخت کرده است.

محمدحسین جمال پور با بیان این که کمک به تأمین جهیزیه و هزینه ازدواج مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند از جمله اقدامات حمایتی این نهاد برای تحکیم بنیان خانواده است، افزود: 436 مورد کمک هزینه تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان و پسران تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان طی 11 ماهه امسال اهدا شد.

وی با بیان این که سال گذشته 496 مورد کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان استان اهدا شد، ادامه داد: یک میلیارد و 853 میلیون تومان کمک های سال گذشته از محل اعتبارات دولتی و کمک های مردمی همچون صدقه و زکات در این خصوص پرداخت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، معاون حمایت و سلامت خانواده این اداره کل در پایان یادآور شد: هم اکنون 20 هزار و 965 خانوار با جمعیت 40 هزار و 396 نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد استان استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 18 میلیارد ریالی کمیته امداد برای ازدواج نیازمندان یزدی

کمک 18 میلیارد ریالی کمیته امداد برای ازدواج نیازمندان یزدی