مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 23:552020-02-15اجتماعي

نگران باران های سیل آسا باشیم؟


در حالی که سازمان هواشناسی هشدار ورود سامانه بارشی به کشور را داده، مسئولان آبی وضعیت سدها را نرمال اعلام کرده اند و گفته شده که اقدامات مدیریت سیلاب انجام شده است.

- در حالی که سازمان هواشناسی هشدار ورود سامانه بارشی به کشور را داده، مسئولان آبی وضعیت سدها را نرمال اعلام کرده اند و گفته شده که اقدامات مدیریت سیلاب انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته های گذشته شاهد بارش برف و باران در اکثر نقاط کشور بوده ایم که این مساله نگرانی هایی را برای وقوع سیلاب ایجاد کرده اما آن طور که قاسم تقی زاده خامسی - معاون امور آب و آبفای وزیر نیرو - اعلام کرده است، بارندگی های اخیر به صورت برف بوده و تا این بارندگی ها تبدیل به سیلاب شود، زمان بیشتری نسبت به باران خواهد برد و به همین دلیل کنترل برف راحت تر از باران است و برای فصل تابستان نیز به دلیل ماندگاری بیشتر برف و توزیع تدریجی آن به مخازن، وضعیت منابع آبی در زمان پیک بهبود می یابد.

54 درصد سدهای کشور پر هستند وی با تاکید بر این که حدود 54 درصد از سدهای کشور پر هستند، گفت: به منظور مدیریت سیلاب مابقی حجم سدها را خالی نگه داشته ایم تا در زمان وقوع باران بتوانیم مدیریت سیلاب داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگران باران های سیل آسا باشیم؟

نگران باران های سیل آسا باشیم؟