مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 21:362020-02-15دانش

شورای راهبردی وزارت علوم اقتصاد کشور را متحول می کند


مدیر کل ارتباط با صنعت وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری گفت: با تشکیل شورای راهبردی و پایش طرح تحول در همکار ی های دانشگاه ها و موسسات پژوهشی کشور با جامعه و صنعت اقتصادکشور متحول می شود.

- محمد سعید سیف مدیرکل ارتباط با صنعت وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری درگفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به تشکیل شورای راهبردی و پایش طرح تحول در همکار ی های دانشگاه ها با جامعه و صنعت گفت: تدوین و اجرای برنامه های مناسب برای اجرای پروژه های کاربردی بین المللی توسط دانشگاه ها و موسسات پژوهشی از برنامه های مهم و اولویت دار این وزارتخانه است که می تواند با  بهره گیری مناسب از پروژه ها و نیازها به تجاری سازی دستاوردها و بهره گیری از خدمات فناورانه منجر شود.

* سازماندهی و شبکه سازی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی و فناوری   وی افزود: سازماندهی و شبکه سازی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی و فناوری  به  منظور رفع نیازهای کشور و همچنین بهره گیری حداکثری آنها از زیرساخت ها و توانمندی های موجود برای مشارکت در توسعه کشور و جذب منابع مالی پژوهش از دیگر گام های این وزارتخانه است.

* تدوین برنامه در راستای افزایش همکاری جامعه و صنعت  سیف تصریح کرد: تدوین برنامه های اجرایی در راستای افزایش همکاری  مشترک با جامعه و صنعت در سطوح مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای راهبردی وزارت علوم اقتصاد کشور را متحول می کند

شورای راهبردی وزارت علوم اقتصاد کشور را متحول می کند